fredag 21 december 2007

Pustegränd i mina drömmar

Inatt drömde jag att Gabrielle ville prata med mig, så jag gick in på hennes rum. Där satt också Merete i partistyrelsen. De förklarade att de hade haft koll på mig under AU-mötena och kommit fram till en slutsats, att jag var tvungen att sluta koppla så många telefonsamtal till Magnus. Jag menade att de hade fel eftersom jag inte visste hur man kopplar några samtal alls. Eftersom de verkade ganska missnöjda med att jag inte kunde det började jag försvara mig och säga att Jag inte fick vara med på telefonutbildningen eftersom våra telefoner inte hade fungerat när Magnus hade genomgången.

Jag behöver verkligen ledigt.

2 kommentarer:

Magnus Haglund sa...

Det känns fint att du drömmer om mig, raring.

Anna sa...

Jag vett egentligen inte om jag drömmer om dig,snarare nämndes du mest. Men i alla fall, jag kan dagdrömma om dig i alla fall?